עיצוב פנים לעסקים

אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, בעיצוב משרדים, יש להבין את התרבות האירגונית של המשרד והמסר העסקי, על מנת לשלב פונקציונליות עם מיתוג והעברת מסרים שיווקיים למבקרים וללקוחות. להביע את ערכי החברה, להתאים את הצבעים ללוגו ולצבעי המותג. י

בתכנון משרד

יש ליצור סביבת עבודה נוחה ונכונה, המחברת את העובד אל החברה, סביבה המגבירה את תפוקות העבודה, יעילות ואיכות העבודה, קצב העבודה, מעודדת רעיונות יצירתיים ונותנת השראה. י

 

סביבה שתיצור מפגשים בין העובדים ושיחות על עבודה

תוך החדרת מסרים תדמיתיים. יש להתחשב בצרכים הטכניים של החלל, לתכנן משרדים נוחים, מוארים, עם אווירה נעימה ללא הסחת דעת, המאפשרים זרימה נכונה. י

 

מאידך לדאוג לחללים המשותפים לעובדים ולחללים הפתוחים בהם מגיעים לקוחות כגון: לובי, מסדרונות, פינות ישיבה וקפיטריה. יש לעצב את חדר הישיבות, שיהא מרווח, עד כמה שניתן, תלוי בגודל החלל. במקרה של חוסר מקום חדר הישיבות יכול לשמש גם כחדר הרצאות, או כיתת לימוד, טלמרקטינג וכו', כמובן, שלפי הצרכים יש לתכנן נקודות חשמל וטלפון, ברקו, מקרן וכו'. י

 

 

עיצוב חנויות

 

נעשה בדרך כלל, בחשיבה על עיצוב קונספט, בסגנון שנבחר כמו: חנויות לצעירים, לנשים, יוקרתי, עממי, וכו', עיצוב קונספט, מאחד את כל הפרטים תחת נושא מסוים, אליו יתחבר קהל היעד. עיצוב מתוכנן ומותאם לקהל היעד של החנות, מעודד כניסה ומשיכה לחנות. י

 

עיצוב בפנים יוצר תחושה של הנאה המשפיעה על חווית הקניה, התנהגות הקונים בחנות, וימשוך את הקונה לחזור ולבקר שוב בחנות. י

 

עיצוב מוצלח, ישים דגש על חווית הלקוח על מנת שימשוך את הקונה אל המוצרים, על ידי תכנון כל הפרטים בצורה פונקציונלית, ומזמינה, מסודרת בהתאמה לצבעים, ללוגו ולצבעי המיתוג והמותגים. עיצוב תאורה נכונה, בחזית תאורה המבליטה את החנות מבחוץ, ובתוך החנות, אווירת תאורה נעימה תוך הבלטת החנות והדגשת המוצר בתוך החנות המושכת את הקונה אליו. י

 

שולח טופס...

השרת נתקל בשגיאה.

הטופס התקבל.

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר

כל הזכויות שמורות לדבורה בן נון 2016 © האתר פותח ועוצב ע"י